با روش های زیر شادتر زندگی کنید

 شاد بودن

با روش های زیر شادتر زندگی کنید

در هر فصل و هوایی اعم از بارانی، آفتابی یا برفی، سعی کنید با طبیعت ارتباط برقرار کنید. این کار را می توانید با پیاده روی در طبیعت یا نوشیدن چای در حیاط منزل محقق کنید.

 

در این روزها مشغله کاری به قدری زیاد است که ممکن است برای انجام کارهای شخصی فرصت کافی نداشته باشید، چه برسد به این که بخواهید تغییرات عمده ای در شیوه زندگی خود اتخاذ کنید.بنابراین بهتر است ابتدا گام های کوچکی بردارید تا با مشاهده نتایج یک ،دو تغییر کوچک به ایجاد تغییرات بزرگ تر امیدوار شوید.در این مطلب به چند راهکار اشاره شده است که از طریق آن می توانید تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کنید که شادی و نشاط شما را به همراه بیاورد.

«لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...»

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 7 کلید جدید برای رسیدن به موفقیت !

موفقیت به افراد برگزیده تعلق ندارد؛ موفقیت متعلق به شماست، اگر بخواهید به دنبال آن بروید.

موفقیت را هیچ جا پخش نمی کنند، شما باید آن را بدست آورید، ولی نه با زور. اگر از درون فرد موفقی شوید می توانید موفقیت را بدست آورید.

 «لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید»

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

*هفت راهكار براي درمان لجبازي

 لجبازي يعني پافشاري روي نظرات و عقيده هاي خود و مخالفت با نظرات و عقيده هاي ديگران كه اين مخالفت گاهي آگاهانه و گاهي ناآگاهانه است.

اصولا لجبازي يك نوع رفتار و واكنش نامطلوب است كه به صورت هاي مختلفي خود را نشان مي دهد از جمله آسيب رساندن به ديگران ،ناسزا گفتن ،گريه كردن، گريه كردن وفرياد كشيدن ، شكستن وسايل، آسيب رساندن به خود وديگران و...در افراد لجباز پايين بودن اعتماد به نفس و عدم داشتن خود باوري مثبت و پذيرفتن خود واقعي مشهود است.

راه اول: مستقل بار آوردن كودك: در برخورد كلي بايد طوري با كودك رفتار كرد كه او بتواند درامور روزمره خود به طور مستقل و گاهي بدون نياز به ديگران تصميم بگيرد. البته فشارهاي منفي را نبايد در اين خصوص وارد كرد بلكه بايد با راهنمايي هاي بجا تذكر داد و روش هاي صحيح را به موقع به او آموزش داد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 

مهارتهای زندگی : خودآگاهی

مهارتهای ازدواج در بخش های آشنایی ، عشق ، انتخاب همسر ، نامزدی و زندگی مشترک قابل بحث و ارایه می باشد. اما پیش از آن باید از یک مهارت شناختی لازم برای زندگی صحبت کنیم که برای ورود به مباحث یاد شده ضروری است . یکی از مهارتهای زندگی داشتن خودآگاهی است. برای اینکه مشخص شود شما تا چه اندازه نسبت به خود ، آگاه هستید تمرین ذیل را انجام دهید.

مشاهده کامل در ادامه مطلب.... 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

هدف از این مطلب آنست که فرد بتواندبا استفاده ازنشانه های ارائه شده ضمن شناختن ورفع غرور خواستنی بودن در خود از وجود این غرور در دیگران نیز آگاه شده و دچار عصبیت های دیگران نشود. 

غرور عصبی چیست ؟

 

1) صفتی که نداریم ولی به خودمان نسبت میدهیم.

2) صفتی که داریم ولی نیاز عصبی به ما حکم می کند که آن را بزرگترو متورم تر از آنچه هست به بینیم.

مشاهده کامل این مطلب در ادامه مطلب...


 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد