مقاله آرامش

 

یک مقاله عالی و بسیار خوب برای آرامش در خانواده.در این مقاله راه هایی برای ایجاد آرامش در خانواده و مطالب خوب و مفیدی نوشته شده است.برای دانلود میتوانید بر روی دانلود در پایین کلیک کنید.

حجم : 2.43 مگابایت

زبان : فارسی

منبع : مجمع روانشناسی و علوم تربیتی شهرستان گتوند(Balandegi87.LXB.ir)

تنبیه بدنی کودکان

 

اطلاع والدین در مورد تکامل رفتاری کودکان در این سنین و نحوه برقراری ارتباط صحیح با انها که آینده ساز کشور هستند از اهمیت بسیاری برخوردار است . رفتار با کودکان و رویه اطرافیان در مورد مسائل و پدیده های مختلف بر عاداتی که کودک کسب می کند تاثیر فراوان می گذارد زیرا سالهای اولیه زندگی مهمترین دوره تربیت و شکل پذیری شخصیت اجتماعی فرد می باشد. در این مرحله کودک تاثیرات عمیق می پذیرد و عادات ریشه داری پیدا می کند و بسیاری از اختلافات رفتاری ، ناشی از نحوه ی ارتباط بزرگسالان با کودکان است (تقوی،1368).

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

آيا لكنت زبان درمان پذير است؟ براي درمان آن چه راهي وجود دارد؟

بله لكنت زبان درمان پذير است و روشهاي مؤثري براي درمان وجود دارد كه مهمترين آنها گفتاردرماني است و توسط كارشناسان اين رشته انجام مي شود. با اين حال آنچه در درمان لكنت زبان اهميت دارد اين است كه والدين بدانند (يا اطرافيان بيمار و خود فرد مبتلا) كه درمانهاي لكنت زبان معمولاً طولاني است و براي تمام سنين (كودكان، نوجوانان و بزرگسالان) كاربرد دارد، به شرط آنكه بپذيريم لكنت زبان هم مثل بسياري اختلالات ديگر درمان سريع و معجزه آسايي ندارد. بد نيست بدانيد

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید