مطلب ارسالی ازنشمین

 بهترین درسها را در زمان سختی اموختم ...دانستم صبور بودن یک ایمان است وخویشتن داری یک نوع عبادت است..دانستم ناکامی به معنی تاخیر است نه شکست.و خندیدن یک نیایش است...

زنها به همه چیز توجه دارند - منظورم همه چیز هست. آنها استاد کشف چیزها بهمراه جزئیاتشان می باشند.  بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکرانه  انجام پذیرند، نتنها از طرف همسرتان مورد تحسین و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.

البته منظور از این اعمال فقط کمک در انجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شستن ظروف نهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خوب  است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر   یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.

اگر واقعا تصمیم تحت تاثیر قراردادن و خوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.

ژست ها در ادامه مطلب....

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

کنترل احساسات

واکنش های احساسی می توانند تاثیر شگرفی بر هر قسمت از زندگی ما داشته باشند. در طول زندگی، فرایند اجتماعی شدن و بالغ شدن یک سیستم فیلترینگ در مغز ما ایجاد میکند. هر چیزی که وارد احساسات ما می شود، قبل از اینکه ما از آن مطلع شویم، فیلتر می شود. این فیلترها براساس رفتارها، باورها، ارزشها، احساسات، الگوها، و تصور ما از خودمان شکل می گیرد. از آنجا که این فیلترها در درون ما هستند، ما معمولاً از وجود آن آگاهی نداریم اما آنها سخت سر جای خودشان قرار دارند و بر هر چیزی که می بینیم، درک می کنیم، تجربه میکنیم، همه آدم ها، اخبار و همه چیز تاثیر می گذارد.

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید